دنیا آخه چقدر می ارزی

 خاک بر سر کسانی که فقط به فکر دنیا طلبی و مال اندوزی هستند و فکر پول در آوردن به هر قیمتی هستند . ای خدا دل پری دارم خسته شدم از این زمونه ، دنیای که چابلوسی امتیازه - حرام خوری و کلک بازی زرنگی هست و لعنت خدا بر کسی مواد مخدر رو براحتی ببین این جوان ها توزیع می کنند.

مادر و دختری که قربانی اعتیاد همسر و پدری شدند که معتاد بود. گناه این مادر و دختر چه بود؟

آی مسئولین فکری کنید 

از اونجای که نمی خواهم خاطر کسی رو مکدر کنم لذا یک عکس براتون از خبرگزاری فرارو می گذارم کمی تامل و تفکر بد نیست قلب من که شکست ...

برای سلامتی شان دعا کنیم



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت20:34---11 دی 1391
سلام وبلاگ جالبي داري عاليه راستي با مرام سري به وبلاگ منم بزن نظرتو بده ممنون ميشم بازهم به وبلاگت خواهم امد مهندس جوان//علي بخشي در خدمت مردم ايران زمين
به يادتان هستيم به يادمان باشيد با سپاس و تشكر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, | 20:21 | نویسنده : مجتبی |
دنیا آخه چقدر می ارزی

 خاک بر سر کسانی که فقط به فکر دنیا طلبی و مال اندوزی هستند و فکر پول در آوردن به هر قیمتی هستند . ای خدا دل پری دارم خسته شدم از این زمونه ، دنیای که چابلوسی امتیازه - حرام خوری و کلک بازی زرنگی هست و لعنت خدا بر کسی مواد مخدر رو براحتی ببین این جوان ها توزیع می کنند.

مادر و دختری که قربانی اعتیاد همسر و پدری شدند که معتاد بود. گناه این مادر و دختر چه بود؟

آی مسئولین فکری کنید 

از اونجای که نمی خواهم خاطر کسی رو مکدر کنم لذا یک عکس براتون از خبرگزاری فرارو می گذارم کمی تامل و تفکر بد نیست قلب من که شکست ...

برای سلامتی شان دعا کنیم



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت20:34---11 دی 1391
سلام وبلاگ جالبي داري عاليه راستي با مرام سري به وبلاگ منم بزن نظرتو بده ممنون ميشم بازهم به وبلاگت خواهم امد مهندس جوان//علي بخشي در خدمت مردم ايران زمين
به يادتان هستيم به يادمان باشيد با سپاس و تشكر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, | 20:21 | نویسنده : مجتبی |